loading...
دانلود رایگان با لینک مستقیم
سعید بازدید : 4930 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)

 

About 38,800 results(0.88 seconds) 
 
 
 
 
 
 
3 hours ago - 8 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.

6 پرسپولیسی و 8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی | 14 ...

www.ghatreh.com/.../پرسپولیسی-استقلالی-خطر-د...
2 hours ago - 14 بازیکن دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی ... مقابل استقلال در هشتاد و دومین دربی پایتخت روز 27 فروردین برگزار ...
2 hours ago - 8 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.

6 پرسپولیسی و 8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی

www.mizanonline.ir/.../6-پرسپولیسی-و-8-استقلال...
2 hours ago - 14 بازیکن دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی ... مقابل استقلال در هشتاد و دومین دربی پایتخت روز 27 فروردین برگزار ...

8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی / مازندمجلس - پایگاه خبری ...

mazandmajles.ir/.../8-استقلالی-در-خطر-از-دست-دادن-د...
29 mins ago - پایگاه خبری مجلس مازندران مازند مجلس, 8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی. ... مازندمجلس: 8 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.

8 استقلالی و 6 پرسپولیسی در خطر از دست دادن دربی

www.arteshesorkh.com/.../8-استقلالی-و-6-پرسپولی...
3 hours ago - 8 استقلالی و 6 پرسپولیسی در خطر از دست دادن دربی. 0. 0. 0 ... را از دست خواهند داد. دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.
Translate this page
Fars News Agency
4 hours ago - 7 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست خواهند داد. ... خطر از دست دادن دربی. خبرگزاری فارس: 7 استقلالی در خطر از دست دادن دربی ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.
اخبار ورزشی:8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی. ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ 0 بازدید ... 8 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست خواهند داد. به گزارش خبرنگار ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.
... دادن دربی. 8 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست خواهند داد. ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.
3 hours ago - 8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی ... حیدری،هرائیر مگویان، یعقوب کریمی،امین حاج محمدی،پروپیچ،میلاد فخرالدینی و میثم مجیدی 8 بازیکنی هستند که در صورت دریافت ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.
2 hours ago - 8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی. ... 8 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست خواهند داد. به گزارش خدمت؛ تیم فوتبال استقلال ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.
2 hours ago - 8 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.

۱۳بازیکن استقلال و پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی بعد ...

khabarche.ir/.../۱۳بازیکن-استقلال-و-پرسپولیس-در...
3 hours ago - پرسپولیس بازیکن استقلال بعد از ظهر دوشنبه شانزدهم فروردین ماه 1395 خبر ... بگیرند دربی پایتخت را که روز 27 فروردین برگزار می‌شود را از دست خواهند داد. ... 5 ماه پیش 8 بازیکن در آستانه از دست دادن دربی استقلال - پرسپولیس.
8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی. ... دو اخطاره های بازی ملوان / کدام بازیکنان پرسپولیس در خطر محرومیت از دیدار با استقلال هستند؟ - پرسپولیس نیوز ...
1 hour ago - خبرگزاري آريا- 8 بازيکن تيم استقلال در صورت دريافت اخطار در ديدار با سپاهان ... ديدار استقلال و پرسپوليس روز 27 فروردين برگزار خواهد شد.
3 hours ago - 8 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.

جام نيوز - ورزشی

www.jamnews.ir/service/sport
دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ الاثنين ٢٥ جمادى الثانية ١٤٣٧ Monday, April 04, 2016 .... 7 استقلالی در خطر از دست دادن دربی ... دادن دربی. ۷ بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست خواهند داد. .... [8 ساعت و 15 دقیقه پیش].

8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی :: انتخاب - Like

www.pajvak.com/.../8-استقلالی-در-خطر-از-دست-دادن-...
8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی. ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد. ... پناهندگی یکی از بازیکنان معروف تیم ملی در انگلیس! (۱۳ نظر).

۱۳بازیکن استقلال و پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی

sahebkhabar.ir/.../۱۳بازیکن-استقلال-و-پرسپولیس-...
3 hours ago - هفت بازیکن از استقلال و شش بازیکن از پرسپولیس در خطر محرومیت از دربی ... اوضاع استقلال، وخیم تر از پرسپولیس؛ 8 آبی پوش در خطر خداحافظی با دربی ... دربی پایتخت را که روز 27 فروردین برگزار می‌شود را از دست خواهند داد.

۷ استقلالی در خطر از دست دادن داربی - نامه نیوز

namehnews.ir/.../۷-استقلالی-در-خطر-از-دست-دادن-دار...
۷ بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست خواهند داد. ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز ۲۷ فروردین برگزار خواهد شد. منبع: فارس ... اوضاع استقلال، وخیم تر از پرسپولیس؛ 8 آبی پوش در خطر خداحافظی با دربی.
2 hours ago - 6 پرسپولیسی و 8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی ... آبی‌پوشان 8 بازیکن دو اخطاره در ترکیب خود دارند که اگر در دیدار حساس مقابل سپاهان کارت زرد ... مقابل استقلال در هشتاد و دومین دربی پایتخت روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.

8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی - ورزش3

khabarpu.com/n.php?...8-استقلالی...خطر-از-دست-دادن...
3 hours ago - 8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی - ورزش3 | خبرپو. ... 8 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست خواهند داد. ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد. استقلال تهران · دربی ...
14 بازیکن دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی 82 قرار دارند. ... تاریخ انتشار: 16:14 - 16 فروردين 1395 - 2016 April 04. ورزشی » فوتبال ...

7 استقلالی در خطر از دست دادن دربی - طاها پخش

www.tahapakhsh.ir/.../7-استقلالی-خطر-دست-دادن-درب...
4 hours ago - 6 پرسپولیسی در آستانه از دست دادن دربی 7 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.
روشن: بازی های استقلال را نمی بینم که انتقاد نکنم- داشتم از قصابی رد می شدم گل مجیدی را .... ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ ۱۴:۴۴خطر محرومیت از دربی 8 استقلالی را تهدید می کند; ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ .... ۱۲:۵۴6 پرسپولیسی در آستانه از دست دادن دربی -خطر محرومیت از دربی بیخ گوش ... ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ ۱۵:۱۸27 فروردین؛ لوزانو به فدراسیون جهانی لیست می دهد; ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ ...

۸ استقلالی در خطر از دست دادن دربی - همه جو

hamejoo.ir/8-استقلالی-در-خطر-از-دست-دادن-دربی/
2 hours ago - 8 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.

۸ استقلالی در خطر از دست دادن دربی | خبر،اخبار،خبر رسان

khabar-resan.ir/.../۸-استقلالی-در-خطر-از-دست-دادن-در...
3 hours ago - 8 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.
فارس/ 8 بازيکن تيم استقلال در صورت دريافت اخطار در ديدار با سپاهان دربي را از دست خواهند دادتيم. ... ديدار استقلال و پرسپوليس روز 27 فروردين برگزار خواهد شد.
1 ساعت قبل ... 8 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست ... 14 بازیکن دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی 82 قرار دارند. 6 . 8 استقلالی و 6 .... هستند که در ... 22 . 8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی بعد از ظهر دوشنبه 16 فروردین 95 | ..... 27 ا کتبر 2015 ... خبرگزاری ...
1 hour ago - 14 بازیکن دو تیم استقلال و پرسپولیس در آستانه از دست دادن دربی ... 8 استقلالی و 6 پرسپولیس در خطر محرومیت از دربی *** دربی,استقلال,پرسپولیس ... تیم های استقلال و پرسپولیس در تاریخ 27 فروردین ماه دربی پایتخت را ...

خبرگون | 8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی

www.khabargoon.ir/news.php?...8+استقلالی...خطر...
3 hours ago - خبرگون,خبر گون,8 استقلالی در خطر از دست دادن دربی. ... 8 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست خواهند داد. ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد. استقلال تهران · دربی ...

۱۳بازیکن استقلال و پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی

tasna.ir/.../۱۳بازیکن-استقلال-و-پرسپولیس-در-خطر...
3 hours ago - دربی باشگاه دادن استقلال دست و از پرسپولیس خطر لیگ در برتر ... هفت بازیکن از استقلال و شش بازیکن از پرسپولیس در خطر محرومیت از دربی قرار گرفتند ... کارت زرد بگیرند دربی پایتخت را که روز 27 فروردین برگزار می‌شود را از دست خواهند داد. ... فیلم گفتگوی جنجالی فریدون جیرانی با مریلا زارعی 8 views.

۱۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی

tasna.ir/.../۱۴بازیکن-استقلال-و-پرسپولیس-در-خطر...
2 hours ago - دربی باشگاه دادن استقلال دست و از پرسپولیس خطر لیگ در برتر ... هفت بازیکن از استقلال و شش بازیکن از پرسپولیس در خطر محرومیت از دربی قرار گرفتند ... کارت زرد بگیرند دربی پایتخت را که روز 27 فروردین برگزار می‌شود را از دست خواهند داد. ... فیلم گفتگوی جنجالی فریدون جیرانی با مریلا زارعی 8 views.

13 بازیکن سرخابی در آستانه از دست دادن دربی - پارس

www.parsnews.com/.../354687-بازیکن-سرخابی-در-آ...
3 hours ago - 6 بازیکن پرسپولیس و 7 بازیکن آبی‌پوش در آستانه از دست دادن دربی هفته بیست و ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.
2 hours ago - 8 بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین برگزار خواهد شد.
2 hours ago - ۱۳بازیکن استقلال و پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی ... فخرالدینی و میثم مجیدی این بازیکنان در صورتی که در بازیهای پیش رو کارت زرد بگیرند دربی پایتخت را که روز 27 فروردین برگزار می‌شود را از دست خواهند داد. ... ساحلی آقایان و بانوان به شرح زیر است: *فیفادی 12 تا 18 خردادماه 95 8 تا 16 شهریورماه 95 12.
... آخر محتاطانه و ترسو کار کرد/دربی سرنوشت قهرمانی را مشخص می‌کند / خبرگزاری فارس ... 00:27 -جلد شوت/دوشنبه 16 فروردین 95 / تابناک · 00:24 -صحنه های مشکوک به ... 01/15 -رونمایی از دست نوشته زیدان برای ال کلاسیکو/بارسا،اینگونه زمین گیر شد / .... 01/15 -کدام بازیکنان پرسپولیس در خطر محرومیت از دیدار با استقلال هستند؟

خطر بزرگ بیخ گوش استقلال: 5 بازیکن آبی پوش در خطر از ...

www.isport.ir/.../خطر-بزرگ-بیخ-گوش-استقلال-5-با...
خطر بزرگ بیخ گوش استقلال: 5 بازیکن آبی پوش در خطر از دست دادن دربی! ... آی اسپورت- در حالی که استقلال این هفته باید به مصاف تراکتورسازی برود آبی پوشان از ...
Translate this page
Iranian Labour News Agency
Oct 25, 2015 - 5 بازیکن استقلال و 3 بازیکن پرسپولیس در آستانه از دست دادن دربی 81 قرار دارند ... دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۸ ۴ آوریل ۲۰۱۶ ... می‌روند که چند بازیکن تیم‌شان در خطر از دست دادن دربی 81 قرار دارند. ... شهرآورد بزرگ پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال ساعت 15:30 جمعه 8 آبان در استادیوم آزادی برگزار می‌شود ...

نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال جمعه 8 آبان 94 ...

wiki.tiktak.info/.../نتیجه-بازی-پرسپولیس-و-استقلا...
Oct 30, 2015 - ... خروج اشتباه رحمتی دروازه استقلال را به خطر انداخت اما عمران زاده توپ را به بیرون زد. ... نتیجه بازی دربی استقلال و پرسپولیس 8 آبان 94 + گل ها و … .... 1 – پرسپولیس صفر استقلال صفر، 16 فروردین سال 1347 … 8 ..... 8 بازیکن در آستانه از دست دادن دربی استقلال – پرسپولیس. .... 8 آبان 94 و 27 فروردین 95 …
21 hours ago - شش بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خطر محروم شدن از دیدار حساس برابر ... باید روز 27 فررودین ماه در دیداری حساس برابر استقلال تهران به میدان برود. ... اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات نوروز راس ساعت 8 و 15 دقیقه با .... برخی‌ها از هواداران پرسپولیس جدا است · بیست و هفتم فروردین نخستین ...
7 بازیکن از استقلال و 6 بازیکن از پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی ... همچنین آرش برهانی، خسرو حیدری،هرائیر مگویان، یعقوب کریمی،امین حاج محمدی،پروپیچ،میلاد فخرالدینی و میثم مجیدی 8 بازیکنی هستند که ... حادثه درگیری فروردین 95 کازرون .... بیش از دو میلیون و 400 هزار نفر از 27 اسفند 94 تا پایان سیزدهمین روز فروردین.
فروردین ۱۳۹۴ ... نوشته شده در پنجشنبه ۱۴ شهریور۱۳۹۲ساعت 17:27 نویسنده آرش و عمران .... هافبک شماره 8 استقلال درباره عذرخواهی‌اش گفت: می‌خواستم تیم زودتر به شرایط ..... بازیکنان پرسپولیس در پایان مسابقه روی زمین افتادند و حتی برای دست دادن به .... دو تیم به ارزیابی هم پرداختند و در دقایق ابتدایی خطری روی دروازه ها ایجاد نشد.
19 hours ago - شش بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خطر محروم شدن از دیدار حساس برابر ... روز 27 فررودین ماه در دیداری حساس برابر استقلال تهران به میدان برود.

اتحاد اسفراین و بجنورد

ettehadeesfarayen.blogfa.com/
جمعه 27 فروردین : تماشای بازی استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی و حرکت به سمت ... سرپرست تیم دهند تا برای آنها بلیط اینترنتی یک هفته قبل از دربی خریداری شود. ... 8- یاسین اشرفی 7725 ... بدترین شکست ها تلخ تر و غیرقابل تحمل تر بوده - از دست دادن بازیکنانی بوده که ..... زنگ خطر اتحادیهای بجنورد برای اتحاد اسفراین.

فیلم و نتیجه بازی دربی 81 جمعه 8 ابان 94 | سرگرمی | دانلود ...

93z.ir/.../فیلم-و-نتیجه-بازی-دربی-81-جمعه-8-ابان-9...
Oct 29, 2015 - نتیجه بازی دربی 81 پرسپولیس و استقلال 8 آبان – نگاتیوی … ..... 4 بازیکن استقلال در آستانه از دست دادن دربی. sp.shafaqna.com/FA/IR/ .... بزرگترین خطر برای قرمزها پیش از دربی 81 … فایلهای .... شده، دیدار رفت دربی پایتخت در تاریخ جمعه 8 آبان 94 و دیدار برگشت دربی جمعه 27 فروردین 95 برگزار می‌شود.
تیموریان، نوری، اولادی، غلام نژاد، ساموئل 5 بازیکنی هستند که در خطر محرومیت هستند. استقلال روز اول .... خبرگزاری فارس: 8 سرخابی در آستانه از دست دادن دربی 78.
1 day ago - تعداد زیادی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس در شرایطی قرار دارند که احتمال دارد دربی را به دلیل محرومیت از دست بدهند. ... کریمی (استقلال) لیست بلند بالای بازیکنانی هستند که خطر محرومیت در دربی را بیخ گوششان احساس می کنند. گفتنی است شهرآورد پایتخت جمعه 27فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

محرومان دربی جمعه 27 دی - لینک گردی

linkgardi.ir/news/محرومان-دربی-جمعه-27-دی
خلاصه بازی دربی 78 استقلال و پرسپولیس روز جمعه 27 دی 92 ... محرومان ... 93z.ir/2015/10/29/فیلم-و-نتیجه-بازی-دربی-81-جمعه-8-ابان ... محرومان: . ... سه بازیکن پرسپولیس در خطر از دست دادن دربی. دربی 81 ... دربی برگشت سرخابی‌ها جمعه 27 فروردین.

ترکیب بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دربی 94 :: لیگ ...

volleyball-world-league-2015.blog.ir/.../ترکیب-بازی...
May 13, 2015 - ترکیب اصلی بازیکنان استقلال در دربی 94 ترکیب اصلی بازیکنان پرسپولیس ... تساوی استقلال و ذوب آهن به سود رقبا 21 فروردین 1394; ترکیب ... Jul 26, 2014 - باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس اسامی 27 بازیکن برای ..... سومین بازیکن استقلال در آستانه از دست دادن دربی. ..... 8 مـــــــــــــــــــــقدس بهتینا.

دربی امیدها را استقلالیها فتح د | جستجو | جدید ترین مطلب

www.me-music.ir/.../دربی+امیدها+را+استقلالیها+فتح... - Translate this page
در همین حال دیدار برگشت دربي پایتخت هم،روز 27 فروردین سال 95 برگزار می شود که در این مسابقه پرسپولیس میزبان است. ... 8 آبان 94 و 27 فروردین 95 .... فولاد تبریز می‌رود که 4 بازیکن این تیم در خطر از دست دادن بازی آخر برابر استقلال هستند.

آخرین اخبار والیبال - 8 - دانلود رایگان با لینک مستقیم

axahang.r98.ir/cat/118/آخرین-اخبار-والیبال//.../8
دربي پانزدهم در تاريخ 27 آذرماه سال 1353 با نتيجه 2 بر يك به نفع پرسپوليس به ... دربی سی و ششم در تاریخ 8 خرداد سال 1371 به نفع استقلال تمام شد . ... دربی چهل و پنجم در تاریخ 2 فروردین سال 1378 با تساوی یک بر یک تمام شد . ...... 4 بازیکن استقلال در آستانه از دست دادن دربی ..... بزرگترین خطر برای قرمزها پیش از دربی 81 .
امثال خدابيامرز سلحشور كه از دست رفتند گرچه فعل و آثارشان فكر نمي‌كنم از خاطره مردم ايراني و .... از ساعت 10 صبح 9 فروردین ماه ماجرای مرگ مرموز دختری جوان در بیمارستان تحت ... خطر کابوس های شبانه ... خبر ورزشی - گل - پیروزی - استقلال - 90 - ایران ورزشی- ابرار ورزشی - خراسان ورزشی. ..... 6 پرسپولیسی در آستانه از دست دادن دربی.

کدام بازیکنان پرسپولیس در خطر محرومیت از دیدار با استقلال ...

nahane.ir/کدام-بازیکنان-پرسپولیس-در-خطر-محرومیت/
20 hours ago - شش بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در خطر محروم شدن از دیدار حساس برابر استقلال تهران هستند. ... 2 · 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... تجاوزگری فروردین ۱۵, ۱۳۹۵; ۶ پرسپولیسی در آستانه از دست دادن دربی فروردین ۱۵, ...

صحنه گل استقلال در دربی 81 + فیلم - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/.../صحنه-گل-استقلال-در-دربی-81-...
Oct 30, 2015 - 1599; 1; جمعه 8 آبان 1394 ساعت 16:36. جام جم نما · موضوعات ... برچسب‌ها : دربی هشتاد و یکم استقلال پرسپولیس جام جم آنلاین جام جم نما. لینک کوتاه :.

هفت طلایی - مطالب هفته چهارم فروردین 1394

goldenseven.mihanblog.com/post/archive/1394/1/.../1
استقلال برای قهرمانی در لیگ نیازمند برد در دربی و البته مسابقه با تراکتورسازی است. ... به گزارش کاپ،وی درباره اینکه گفته می شود کادر فنی و بازیکنان استقلال ... ذوب آهن نیز هرچند با صدر جدول 8 امتیاز اختلاف دارد اما با توجه به روند از دست دادن ..... تاریخ : پنجشنبه 27 فروردین 1394 | 03:36 بعد از ظهر | نویسنده : تیام | نظرات 1.

خبرگزاری تسنیم - ۳۲ سکانس به یاد ماندنی از ۴۴ سال دربی ...

www.tasnimnews.com/.../32-سکانس-به-یاد-ماندنی-از-...
Sep 3, 2013 - با این نتیجه استقلال به رکورد چهار برد پیاپی در دربی دست یافت. ... نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد و رویای سرخ‌ها را به خطر انداخت. احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان آن زمان استقلال پیش از بازی گفته بود به هر بازیکن پرسپولیس که دروازه‌اش ... دربی سی و نهم - 7 بهمن 1373 (ورزشگاه آزادی بندرعباس): حوادث دربی سی ...

پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها ...

www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%...
زمان انتشار : 16 فروردین ,1395 ساعت : 10:32 کد خبر : 145601 پرینت" سومین ... اولادقباد : ایجاد ..... طارمی دربی را از دست می دهد؟ -- فردا نیوز بسیاری از بازیکنان پرسپولیس در خطر از دست دادن بازی حساس با استقلال قرار دارند. - کاپ: پرسپولیس در ...
کانون هواداران باشگاه ورزشی استقلال ، باشگاه استقلال ، اخبار استقلال ، تیم استقلال ، هواداران استقلال ، عکس استقلال ، بازیکنان استقلال ، مسابقات استقلال ، esteghlal ... دوشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۵, ۱۲:۴۰ .... باشگاه استقلال فقط یک هفته فرصت دارد تا از خطر کسر امتیاز برای خود ... رضا عنایتی بازی مقابل پرسپولیس را از دست داد

نتیجه وخلاصه بازی استقلال و استقلال خوزستان 15 فروردین 95

nowruz95-model2016.ir/.../نتیجه-وخلاصه-بازی-است...
17 hours ago - نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان 23 فروردین 94 + فیلم · بازی … .... پرسپولیس و استقلال در فروردین ماه دربی 82 را برگزار می … www.yjc.ir ... -8. 11. … زنده نتیجه بازی ملوان و سپاهان – سه شنبه 28 مهر 94 هفته نهم . ..... بسیاری از بازیکنان پرسپولیس در خطر از دست دادن بازی حساس با استقلال قرار دارند.

۵۷ - Gol.IR | گل ->خبر ها

www.gol.ir/news.php?pagenumber=57
بعد از اینکه چند تن از بازیکنان استقلال، بازیکنان پرسپولیس را بی‌تعصب نامیدند و اعلام ... خطر از دست دادن آسیا در کمین سرخابی‌ها ... آسیا در سال 2014 فردا (سه شنبه) با شرکت 32 تیم در 8 گروه و دو منطقه غرب و شرق قاره کهن آغاز می شود. هفته بیست و پنجم سری آ؛ · یوونتوس فاتح دربی تورین شد ... پنجشنبه 07 فروردين / 27 March.

32سکانس به‌یادماندنی دربی +تصاویر - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../32سکانس-به‌یادماندنی-دربی...
Sep 5, 2013 - از 16 فروردین 1347 که نخستین دربی استقلال و پرسپولیس با تساوی ... در این دیدار احمد منشی زاده با گل دقیقه 8 خود نخستین گلزن دربی نام گرفت و دو گل دیگر استقلال را ... با این نتیجه استقلال به رکورد چهار برد پیاپی در دربی دست یافت. ... نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد و رویای سرخ‌ها را به خطر انداخت.
شـانزدهـم فـروردیـن ماه ... بارش برف محل تمرین تراکتورسازی را تغییر داد + جزئیات, - 12:27, - آناج ... خطر کوری از بازیکن سابق تراکتورسازی گذشت+عکس, - 10:25, - کاپ ... ویژه// موج فوتبال امشب را از دست ندهید/برنامه ای جذاب و دیدنی برای مخاطبان + .... داربی تیم‌های فوتبال تُرک آسیا در ازبکستان/تراختور به مصاف پاختاکور می‌رود ...

گزارش ویژه: 1+80 راز ناشنیده از دربی - شفاف

shafaf.ir/fa/.../گزارش-ویژه-180-راز-ناشنیده-از-دربی
Oct 28, 2015 - شب قبل از دربی 6 صفر در شهریور 52، 2 بازیکن استقلال شامل یکی از گلرها به ... 8. علیرضا منصوریان سرمربی فعلی نفت علاقه چندانی به این مسابقه ندارد. او در یکی از دربی ها با لو دادن توپ زمینه ساز گل محسن خلیلی به استقلال شد. .... 27. علی پروین سرمربی پرسپولیس در پایان دربی روز هفتم فروردین 1366 در ...

آرش برهانی

www.arash-b-9.blogfa.com/
May 20, 2012 - 8/23/2011 - 9/22/2011 ? .... نوشته شده در تاريخ ۹۰/۱۱/۰۷ توسط حدیث ... وی با بیان اینكه بازیكنان استقلال بازی قابل قبولی را برابر ... آرش برهاني: پرسپوليس چيزي براي از دست دادن ندارد/ سخت‌ترين داربي چند سال اخير خواهد بود ..... زيادي را از دست مي‌دهي، اما به همان ميزان روي دروازه رقباي استقلال خطر ايجاد مي‌كني.

اسـتــقـــــلال - اسـتــقـــــلال

mehran-zabeti.blogfa.com/tag/اسـتــقـــــلال
Jun 9, 2014 - محمد قاضی، بازیکن تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ... پدر و مادر عبدالله که پسر کوچکترشان را در جریان یک تصادف از دست داده بودند باید ... فردا حدود ساعت 2 با دوستانم به جایگاه 8 یا 9 ورزشگاه ازادی میرم >:D< ..... برچسب‌ها: قلعه‌نويي به دنبال غافلگير كردن دايي, دربی, قلعه نویی, دایی, استقلال.

مظلومی: بازی مقابل استقلال خوزستان ساده نیست

khuzestansport.ir/.../مظلومی-بازی-مقابل-استقلال-خوز...
Oct 20, 2015 - خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فردا بازی ... پشت سر هم که کسب کردیم بازیکنان احساس خطر کردند که نکند صدر را از دست دهیم. ... اینکه از حریف شناخت کافی را دارد، یادآور شد: با گذشت 8 هفته از مسابقات لیگ ... مظلومی خاطرنشان کرد: دوشنبه آینده باید به اصفهان برویم، جمعه دربی را بازی ...

سارال خبر | دربی سرخابی ها در گذر تاریخ / آمار و ارقام 80 دربی ...

saralkhabar.com/.../دربی-سرخابی-ها-در-گذر-تاریخ-_-آ...
Oct 28, 2015 - دربی سی و ششم در تاریخ 8 خرداد سال 1371 به نفع استقلال تمام شد . ... دربی سی و نهم در تاریخ 7 بهمن سال 1373 با تساوی بدون گل تمام شد .... بار پرسپولیس به برد رسیدند و 33 بار نیز به تساوی دست پیدا کردند. .... استقلال تهران در دربی های هفتادم، هفتاد و یکم و هفتاد و سوم موفق به شکست دادن پرسپولیس شده است.

کامل‌ترین تاریخچه بازی‌های استقلال، پرسپولیس - سایت ...

www.tabnak.ir/.../کامل‌ترین-تاریخچه-بازی‌های-استقلا...
Aug 22, 2012 - تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاکنون ۷۴ دربی را برگزار کرده‌اند که در ۷۴ دیدار گذشته، دو ... همه بازی‌ها و همه بازیکنان و همه چیز درباره دربی / اختصاصی «تابناک» .... حاصل نشد، ولی دروازه پرسپولیس پی در پی در معرض خطر هجوم مهاجمان استقلال قرار داشت که ..... دیدارسی ونهم پرسپولیس صفر استقلال صفر، ۷ بهمن۱۳۷۳
Feb 6, 1970 - تاریخچه دربی ... اوّلین گل احمد منشی زاده (استقلال) دقیقه ی 8 تاریخ 31/05/1348 ... اوّلین بازیکن اخراجی رضا وطنخواه (پرسپولیس) تاریخ 31/05/1348 .... 39 - پرسپولیس صفر استقلال صفر، 7 بهمن 1373 .... نکته روز: بازگشت فرهاد مجیدی منافع چه کسانی را به خطر انداخت؟ ... دست علی کریمی از جایزه کوتاه ماند
نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی امروز 15 فروردین 1395 ، تیتر روزنامه های ورزشی. 1395/01/15 ... فلش مموري سيليکون پاور مدل Touch T07 ظرفيت 8 گيگابايت.

88/07/01 - 88/07/30 - SPORTS DIGEST - Blogfa

www.sportsdigest.blogfa.com/8807.aspx
'8. نایمخن. 0. -. 0. ویتسه آرنهایم. 17:00. 1395/01/15. رودا کرکراد ? - ? هیرنفین .... ما برنامه ويژه‌اي براي اين بازي داريم و نبايد باز‌ هم امتياز از دست بدهيم. ... وي يادآور شد: پس از دربي اين بازيكن آسيب ديد و بعد از آن تمرينات را جدي نمي‌گيرد. ..... بازيكنان استقلال در شروع بازي فشار مضاعفي براي باز كردن دروازه پاس آوردند اما موقعيت هاي ...

اوج حساسیت در جاده تهران - تبریز

www.598.ir/fa/.../اوج-حساسیت-در-جاده-تهران-تبریز
هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال فردا با انجام 8 دیدار همزمان برگزار می‌شود، سه تیم ... از سویی دیگر بازیکنانی که در خطر محرومیت هستند به طور معمول در این بازی‌ها محتاطانه ... امید ابراهیمی و رضا عنایتی دارد که این بازیکنان در خطر از دست دادن دربی هستند. ... در جدال های دو تیم تاکنون تراکتور 4 بار و استقلال 2 بار پیروز شدنمد و ...
بازيكنان استقلال در شروع بازي فشار مضاعفي براي باز كردن دروازه پاس آوردند اما .... در جريان حملات استقلال اهواز، همنامان تهراني آنها خطر آنچناني روي دروزاه حريف ايجاد نكردند. ... در دقيقه 94 بعد از دست دادن موقعيت بسيار عالي براي استقلال اهواز مصطفي بيژني ... اشتباهاتی که هم باعث گل پرسپولیس در دربی وهم بازی با استقلال اهواز شد.
۷ بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت اخطار در دیدار با سپاهان دربی را از دست خواهند داد. ... دیدار استقلال و پرسپولیس روز ۲۷ فروردین برگزار خواهد شد. منبع: فارس ... اوضاع استقلال، وخیم تر از پرسپولیس؛ 8 آبی پوش در خطر خداحافظی با دربی.

مسی،استقلال،بارسا

es-esetehran.blogfa.com/author/es-esetehran - Translate this page
27 فروردین 93: الشباب عربستان استقلال ... 27 فروردین: فولاد برنده پلی‌آف .... تا هر دو تیم را به نوعی راضی نگه دارد به گواه اکثر کارشناسان حداقل 4 بازیکن باید .... واگذار کرد تا ضمن از دست دادن فرصت صدرنشینی با شکست به استقبال دربی ... با 11 قهرمانی رکورد دار است و رئال مادرید 8 و دپورتیوو لاکرونیا 3 بار قهرمان شده اند.

تاپیک اختصاصی استقلال تهران | تـــاج آسـیـا |فصل 1392 ...

forum.p30world.com › ... › ورزشفوتبال داخلی
Jan 3, 2014 - 100+ posts - ‎42 authors
این بازیکن قرار است فردا در تست پزشکی باشگاه استقلال حضور پیدا کند و در ..... در صورتيکه سرمربي استقلال،با جدايي نکونام پيش از دربي موافقت کند،وي در ..... داشت و پس از دست دادن با آنها به نوعي با استقلالي‌ها خداحافظي کرد. ..... گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در روزهای 27 فروردین و 3 اردیبهشت برگزار کنند و ...

سید مهدی رحمتی - سایت رسمی روزنامه خبرورزشی

www.khabarsport.com/tags/30/سید-مهدی-رحمتی
شنبه 8 اسفند 1394 ... خطری که استقلال را تهدیــد می‌کند ... نقش بازیکنانی مانند مهدی رحمتی در تیم بزرگ استقلال چیست؟ ... چهارشنبه 7 بهمن 1394 ... البته او به خوبی می‌داند از دست دادن این امتیازات خانگی حسرت بزرگی را برای‌شان به همراه خواهد داشت.

تاریخچه دربي + اولین هاي دربي از ابتدا تا به حال

www.yjc.ir › ورزشیفوتبال و فوتسال
Sep 5, 2013 - ورزشکاران در خطر فقر آهن .... دربی سی و ششم در تاریخ 8 خرداد سال 1371 به نفع استقلال تمام شد . ... دربی سی و نهم در تاریخ 7 بهمن سال 1373 با تساوی بدون گل تمام شد .... بار پرسپوليس به برد رسيده اند و 30 بار نيز به تساوي دست پيدا كرده اند . .... اولين بازيکن خارجي که موفق شد در دربي گلزني کند عيسي ترائوره ...
Nov 30, 2014 - راست می گفت , نیمی از بازیکنان فصل پیش، آزاد بودند. ... یک پنالتی استقلال از دست می رود تا در آخر، حجازی باخت زودهنگامی را تجربه ... جمعه، 23 شهریور 1386، ساعت 8 شب ... زنگ خطر ناصر حجازی در گفتگویی به استقبال روزهای بدتری رفت. .... هفته ی هشتم، استقلال به اصفهان می رفت تا پیش از دربی 63، به دیدار ...
... را از دست می دهد؟بسیاری از بازیکنان پرسپولیس در خطر از دست دادن بازی حساس با استقلال قرار دارند. ... فال امروز شما یکشنبه 15 فروردین 95،فال روزانه بر اساس تاریخ تولد .... 8. سواحل Vaadhoo در مالدیو در این سواحل شما می‌توانید مناظری شبیه آسمان را ببینید. .... فرهنگ نیوز. 28. 05:27. تصاویر/ کتیبه‌ها ضریح حضرت عباس(ع) ...
Translate this page
Mehr News Agency
Nov 23, 2014 - هفتاد و نهمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی با ... جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ ... دقیقه 8 : پرسپولیس صاحب اولین موقعیت جدی شد که توپ رو به عقب ... دقیقه 26 : پس از لو دادن توپ توسط بازیکنان پرسپولیس بازیکنان ... شد که توپ برهانی برای شهباززاده با سردرگمی این مهاجم از دست رفت.

پایتخت - دو مدافع، سه هافبک و یک مهاجم در لیست سیاه برانکو ...

www.paytakhtpress.ir/.../دو-مدافع-سه-هافبک-یک-مهاجم-...
Oct 13, 2015 - سرمربی پرسپولیس شناختی کامل از بازیکنان خود پیدا کرده و بعد از 6 ... خطر حذف برای 6 بازیکن ... او در حال حاضر ذهنیت خوبی نسبت به 6 بازیکن تیمش ندارد و می‌خواهد در نیم فصل لیگ برتر دست ... این 6 بازیکن ندارد و ماندن آنها در تیم را به این منوط می‌داند که در 8 هفته .... پسر برانکو تماشاگر ویژه دربی 27 فروردین.
روزنامه استقلال جوان 10 آذر | این بازیکن استقلال کوتاه بیا نیست | آسمان لیگ آبی .... عناوین روزنامه اسپورت اسپانیا 8 آذر | توقف ناپذیر ها روی جلد | جشن بارسا کامل ..... دات کام ؛ تیترهای روزنامه سان اسپورت بریتانیا را در 27 نوامبر مرور خواهیم کرد. ..... هافبک استقلال در خطر از دست دادن اردوی تیم ملی | می‌خواهم از استقلال به اروپا بروم.
Mar 17, 2016 - استقلال را با پرسپولیس و ذوب‌آهن مقایسه نکنید پرینت; بازی تدارکاتی استقلال و راه‌آهن لغو شد پرینت; مشکل برهانی و حنیف هم حل شد پرینت ...
دوشنبه 16 فروردين 1395 ... بسیاری از بازیکنان پرسپولیس در خطر از دست دادن بازی حساس با استقلال قرار دارند. ... هدف آمریکا از برجام خالی کردن محتوای جمهوری اسلامی ایران است/غرب قصد همسو کردن ایران با ... 8 دقيقه پيش ... 27 دقيقه پيش.

تساوی استقلال و پرسپولیس / گزارش کامل بازی هشتاد‌ویکم ...

zariwarkhabar.com/.../تساوی-استقلال-و-پرسپولیس...
Oct 30, 2015 - تساوی استقلال و پرسپولیس / گزارش کامل بازی هشتاد‌ویکم دربی ... در دقیقه 4 بازیکنان استقلال در محوطه جریمه پرسپولیس طی چند رفت و برگشت صاحب موقعیت ... توسط جابر انصاری صاحب موقعیت شدند که او به علت تعلل توپ را از دست داد. ... در دقیقه 27 استقلال صاحب ضربه کرنری شد که خسرو حیدری پشت توپ ...

دی ۱۳۹۲ - استقلالی ها - blogfa.com

footballgahan15.blogfa.com/1392/10
Dec 24, 2013 - کیفیت فنی لیگ امسال تا به اینجا چطور بوده، آیا در آستانه دربی ... چرا فقط روی بازیکنان استقلال دست می‌گذارند با توجه به اینکه ما چند ... را در روزهای 27 فروردین و 3 اردیبهشت برگزار کنند و این در حالیست که در ... البته سرمربی استقلال که این روزها استاد کُد دادن شده است، چند روز ..... مدت مسابقه: از94/4/8 تا 94/4/24.
آبی پوشان از 15 امتیاز ممکن فقط 8 امتیاز کسب کردند و 7 امتیاز دیگر با باخت برابر ... ولی با این اوصاف و بازی های نگران کننده و بسیار ضعیف بازیکنان استقلال و در .... استقلال در این فصل بود و اتفاقا رکورد حضور تماشاگر در این فصل ( بجز دربی ... فصل را به پایان خواهد رساند آن هم با از دست دادن امتیاز برابر تیم های ته جدولی.
قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان استقلال اعلام کرد که این بازی برای طرفداران حکم مرگ و ... تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی از ساعت 18 و در دربی هفتاد و پنجم ... از دست دادن امتیاز در ورزشگاه خانگی به این صورت برای ما اصلا قابل قبول نیست. .... این را هم حساب کنید که پرسپولیس 7-8 بازیکن دارد که تاکنون در این مسابقه به ...

تراکتورسازی - استقلال؛ رویارویی بزرگ | طرفداری

www.tarafdari.com/.../تراکتورسازی-استقلال؛-رویار...
Nov 6, 2014 - تراکتورسازی در حال حاضر با 27 امتیاز از 13 بازی بالاتر از فولاد ... 3-1 در دربی شهر تبریز با روحیه ای بالا به مصاف استقلال خواهد رفت. ... از دست دادن امتیاز در این دیدار تا چه اندازه می تواند موقعیت تیمش را به خطر ... تبریز می تواند یک روز متفاوت برای این بازیکن فعلی استقلال باشد .... 24 در 24؛ 13 فروردین 94 ...

اعلام تاریخ دیدار رفت برگشت دربی پایتخت - خانه

teshnedarya-blogfa-com.parsblogs.ir/.../اعلام+تاریخ+د...
8 آبان 94 و 27 فروردین 95 ... زمان دقیق رفت و برگشت دربی پرسپولیس و استقلال مشخص شد ... در همین حال ديدار برگشت دربي پايتخت هم،روز 27 فروردین سال 95 برگزار می ... رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود در دربي مادرید به پیروزی قاطع دست یافت. در ... آژیر های داخلی و خارجی جهت اعلان خطر , شاسی قابل ریست(طلقی) برگشت پذیر, ...

ESTEGHLAL

ss1324.blogfa.com/
نتیجه بازی استقلال و فولاد یکشنبه 17 فروردین 93 ... لوسیانو پریرا نیز در دقیقه ۱۰ یک فرصت خوب دیگر را در مصاف با رحمتی از دست داد. ..... محمدرضا خانزاده در آستانه باز کردن دروازه تيم خودشان بود که ضربه اين بازيکن به کرنر رفت. .... نتیجه نهایی بازی پرسپولیس و استقلال تهران دربی 78 تهران در روز جمعه 27 دی ماه 1392 از هفته ...
Jan 18, 2013 - فروردین ۱۳۹۲ ... خبرگزاری پرسپولیس : ملوان و استقلال امتیازهای هفته بیست و دوم لیگ برتر ... بازديـد : مرتـبه, تاريخ : شنبه سی ام دی ۱۳۹۱ | ساعت : 15:8, آرشیو نظرات · ادامه »» ... در آن مدت رئال به 27 برد و شش تساوی رسیده بود . ..... وی در مورد بازیکنان 2 اخطاره تیمش و اینکه آنها را خطر از دست دادن دربی تهدید می‌کند، ...
Apr 9, 2008 - + نوشته شده در سه شنبه ۲۰ فروردین۱۳۸۷ساعت 9:27 توسط MAZ | آرشیو نظرات ... مصاحبه فیروز کریمی بعد از دربی 64 (در گوش من گفت- چی گفت) .... غيبت سه بازيكن استقلال اهواز مقابل پرسپوليس ... استيلى درخصوص از دست دادن ۲ امتياز حساس ديگر نيز عنوان مى دارد: از دست دادن اين ۲ امتياز مسلماً براى ما در ادامه راه ...
Dec 8, 2015 - دربی شماره 31 استقلال و پرسپولیس در روز 17 آذر 1368 برگزار شد. ... در چهار مسابقه مقابل استقلال یک برد 3برصفر به دست آوردند در دو مسابقه با نتایج ... برد استقلال رسید که اولی با نتیجه 2برصفر در جام آزادگان و دومی نیز در 8 خرداد ... آماری که طی مدت سال های 68 تا 75 به جا گذاشته شد و سرانجام در روز 27 مهر 75 این ...
Jan 17, 2014 - فردا جمعه 27 دی ماه دیدار 2 تیم پرسپولیس و استقلال در چارچوب رقابت‌های دور ... اند که 24 بار استقلال موفق به برد ، 18 بار پرسپولیس و 36 بار نیز به تساوی دست پیدا کرده اند. ... دربی نهم دو تیم در 3 فروردین سال 1351 با نتیجه 2 بر صفر به نفع ... دربی چهل و یکم در تاریخ 8 دی ماه سال1374 به تساوی بدون گل رسید.

دربی | داورنیوز

amir-maryam-sky.web.laserland.ir/list/دربی-15.html
آینده استقلال این بازیکنان هستند باید بهشون رسیدگی بشه تا مثل فرهاد ، مجتبی ، وحید ، پیروز ، خسرو ... از بازگشت دانیلو اخبار دقیقی در دست نیست. ... شده، دیدار رفت دربي پایتخت در تاریخ جمعه 8 آبان 94 و دیدار برگشت دربي جمعه 27 فروردین 95 برگزار می‌شود. ..... خطرات و علايم شايع اضطراب ، راه های پيشگيری از اضطراب، درمان ...
Mar 18, 2016 - هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس / شکست منچستر سیتی در دربی منچستر ... نکته روز؛ اگر برانکو مربی استقلال بود چشمی مصدوم نمی‌شد؟ ... کند اما اجازه ندهد با بازی زودتر از موعد، سلامت کامیابی‌نیا به خطر بیفتد. ... هم از دست بدهد؛ در صورتی که شاید با یکی، دوهفته استراحت و از دست دادن بازی ... فروردین 02, 1395 ...
 
 
 
 
 

Unknown - Use

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 800
  • بازدید سال : 8,194
  • بازدید کلی : 186,310